JellyPages.com

Wednesday, January 26, 2011

alhamdulillah...

yay! akhirnya crfat yang aku bg kat endong da nk habis..so skang ni aku tgh usaha siapkan...baru 2o je yang siap..so ngat ari jumaat nk g anta kan...aku tgh usaha ni..tambah plak ade order dari rakan2 ofis n kawan2 endong:

aku kne wat:

keychain love

hanphone case 2

cat & elmo

ready keychain 9 tok jay kawan ofis aku nanti..hehe

tissue case kak ida 3

so skang aku tgh betungkus lumus..tapi kain da nak habis...bile nak oder org yang jual tu xbls2 lagi..hurm..tepaksala aku hold dulu..kalo boleh aku nk cepat..tapi xkan nk paksa orang plak kan..hurm

sabar ye naz...=)

0 comments:

Wednesday, January 26, 2011

alhamdulillah...

yay! akhirnya crfat yang aku bg kat endong da nk habis..so skang ni aku tgh usaha siapkan...baru 2o je yang siap..so ngat ari jumaat nk g anta kan...aku tgh usaha ni..tambah plak ade order dari rakan2 ofis n kawan2 endong:

aku kne wat:

keychain love

hanphone case 2

cat & elmo

ready keychain 9 tok jay kawan ofis aku nanti..hehe

tissue case kak ida 3

so skang aku tgh betungkus lumus..tapi kain da nak habis...bile nak oder org yang jual tu xbls2 lagi..hurm..tepaksala aku hold dulu..kalo boleh aku nk cepat..tapi xkan nk paksa orang plak kan..hurm

sabar ye naz...=)

No comments:

.