JellyPages.com

Wednesday, November 14, 2012

Hang out Wif Fwen!!



Time ni aku, Iza, Faitah & Mr Anief g Putrajaya..saje nak hang out & outing skali....Terkena kat sana ade Karnival Kraftangan so aku sambar gelang Sinkh yg silver tu..mana x nye..4 gelung RM5..aku pon beli la kan..Iza plak beli cincin & gelanh jgk dlmRM 20 jer..murah & cantik..tapi aku x amek la gmbr cincin tu..hehe..


inilah Iza..die tunag Faitah@ Kecik..sangat comei kan..die ni pon 1 kepala ngan aku..xoxoxox..


my reaction wif tayunk saye Mr Anief!! =)

0 comments:

Wednesday, November 14, 2012

Hang out Wif Fwen!!



Time ni aku, Iza, Faitah & Mr Anief g Putrajaya..saje nak hang out & outing skali....Terkena kat sana ade Karnival Kraftangan so aku sambar gelang Sinkh yg silver tu..mana x nye..4 gelung RM5..aku pon beli la kan..Iza plak beli cincin & gelanh jgk dlmRM 20 jer..murah & cantik..tapi aku x amek la gmbr cincin tu..hehe..


inilah Iza..die tunag Faitah@ Kecik..sangat comei kan..die ni pon 1 kepala ngan aku..xoxoxox..


my reaction wif tayunk saye Mr Anief!! =)

No comments:

.